2010年2月24日 星期三

陸羽仁 - 集資到大市好

港股靜得耐開始玩吓嘢,昨日來一個單日轉向,先插後彈,期指波幅更大,10點左右的低位20092點,彈到12點幾高位20759點,高低波幅 667點。恒指收報20623點,升246點,期指收報20660點,升265點,高水37點。大市熱度升溫,成交回升至601億元。

有少少跡象顯示有資金流入,令港元匯價走强,可能係近日大市回升嘅原因之一。以往牛市港匯最強就是7.75,早前市場弱的時港匯回落到7.77至7.78,本周又回升到了7.76,側面反映資金流入。

政府前日拍賣將軍澳地皮,賣到個好價錢,本地地產股繼續成為推動大市上升嘅火車頭。

期指首現高水

期指走勢值得關注,過年後大市彈咗兩日就倒插,期指長期低水,但昨日自早上11點幾大市開始抽上之後,期指就開始由低水轉為高水,換言之,係期指扯住大市向上。由於本月期指在明天(周四)就結算,恐怕又係一個決戰時刻。

昨日恒指高位20711點,距離2月3日上個反彈浪的高位20780點,只有幾十點差距,若果今浪反彈能明顯超過20780點,就造出一個一浪高於一浪的走勢,確認早前在2月8日的低位19423點,已經是呢一浪的低位,往後可望反覆向上。

中環茶友話,港股走勢暫時弱於美股,因為美股在2月2日的反彈浪高位10314 點,但杜指上周五已衝到10438點的高位,比上浪高位高100點有多,一級一級向上。

如果話港股暫時未見強勁氣勢,都可能同水頭唔係好足有關,因為去年底新股上市高峰時,曾有6400幾億資金流入香港,而家得番2000幾億,大部份錢炒完就走咗,而家即使有啲錢入番來,亦只是「前菜」,我估要到新股上市比較熱鬧時,大市先至會大旺。

AIA四月出台

我就香港今年新股IPO情況求教於金融高人,佢話舊年香港IPO好威水,集資額2400幾億港元,係全球第一,但今年仲會好過去年咁話(估計3000億港元以上)。我心諗如果IPO來就有水,大行要推新股就要炒高個市的邏輯,真係要索吓料幾時有巨量IPO出台,一查之下,發覺最快4月就到,4月美國國際集團 (AIG)分析美國友邦保險(AIA)在港上市,傳聞集資額200億美元(1560億港元),係一隻巨股,5月就有太古(019)分拆太古地產上市,傳聞集資額有50億美元(390億港元),兩隻加埋已經差唔多2000億,都咪話唔厲害。

AIA的包銷團更粒粒皆星,高盛、瑞銀及大摩等8、9 家巨型外資行全部落齊做包銷,仲有一批中型行做聯席包銷,照計有晒所有大隻佬坐鎮,佢哋都會搞熱啲個市,否則大市冷冰冰,AIA點喺個市度集資1000幾億?所以按理到3月香港個市都要進入熱身階段,4、5月先至可以上演大龍鳳,到時外圍好差、大戶想做都做唔起就無得好講,即使外圍環境一般,個市唔熱都要搞到佢熱啲啩。

另外,新鴻基地產周一以33.7億元投得將軍澳地皮後,券商普遍看好新地前景;摩根大通重申對新地「增持」的投資評級,以及目標價135元,潛在升潛32%。野村也發表報告表示,新地投得將軍澳地皮成交價,高於該行及證券業預期,倘若未來每平方呎售價6,418元,毛利率可達 20%,指賣地成績對樓市影響正面,予新地「買入」的投資評級及目標價147.3元,指其為長線首選股。

hightea@hkheadline.com

沒有留言:

張貼留言