2010年2月24日 星期三

青心直說:炒樓須防施政報告潑冷水

早上睇大行出報告,發覺啲大行專才改行做編劇肯定寫得一台好戲。點解咁講,佢哋唔單止可以用一個報告睇死港交所( 388) 1個月表現,更可以將死拗翻生,寒冬過晒至推介波司登( 3998),唔係收齊貨就奇。剛喺新鴻基地產( 016)「高價」投得將軍澳地皮後, 7間大行齊發報告大合唱,清一色大讚市道好,發展商識貨,單睇 YOHO Midtown賣個滿堂紅,比市面二手樓價高 35%,就知唔怕買貴地。電視新聞紛紛出現業主封盤反價盛況,加價兩成都唔聲震。行內人都知,好多時電視台一早叫代理搵定業主做訪問,「業主」梗會通氣盡情做「聲演」。講番大行點睇樓市,話說新地 YOHO Midtown可以賣貴同區咁多,係因為可以將平地變豪宅。其實點解一手樓嘅樓價要同二手樓比?一手樓貴係賣緊新樓嘅溢價,而二手樓要視乎樓齡同位置,都有好大分歧。點樣比已經唔重要,要股價升只要資金同概念配合,但投資者要留意財政預算案有冇打擊樓市措施。賣地唔跌、期指結算前又用地產股挾升,小心施政報告反高潮。
「博派」力吸滙控

另一個令人期待嘅高潮係下周一滙豐控股( 005)業績,仲記得 08年金融海嘯供股減派息,令 09年頭 3季只得 8美仙?記唔記得好市時,滙控季息同末期息係幾多? 06年係 15同 36美仙、 07年係 17同 39美仙、 08年係 18同 10美仙。 09年派咁少,但業績好番咁多, 2010年唔會少過 03年沙士嘅 12美仙啩。若果派息真係加到正常 06年 78美仙咁,息率就近 7厘,唔怪得近期無論輪場或專業投資者,都「博派」再現,博佢回應股東共度時艱嘅心意,大派特派。重申我唔係滙控股東,亦唔想對已持股或已供股者有甚麼指示,最近有周刊記者失驚無神未預約就帶埋攝影師殺上電台,等我一出直播室就舉機突擊訪問,係極度無禮貌行為。滙控業績未出數據欠奉,我唔需要為博出位回應任何無禮嘅追訪,亦毋須扮滙豐代言人咁戇居,就算讀者唔覺得老土,我都覺核突。胡孟青

沒有留言:

張貼留言